Dapoi a cumpagnia austriaca di sensori AMS hà vintu l'offerta di Osram in dicembre 2019, hè statu un longu viaghju per finisce l'acquistu di a cumpagnia tedesca.Infine, u 6 di lugliu, AMS hà annunziatu chì hà ricevutu appruvazioni regulatori incondizionati da a Cummissione UE per l'acquistu di Osram è hà da chjude l'acquistu u 9 di lugliu di u 2020.
Cum'è l'acquistu annunziatu l'annu passatu, hè statu dichjaratu chì a fusione seria sottumessa à l'appruvazioni antitrust è di u cummerciu esteru da a UE.In u comunicatu di stampa di a Cummissione di l'UE, a Cummissione hà cunclusu chì a transazzione di Osram à AMS ùn suscitarà alcuna preoccupazione di cumpetizione in u Spaziu Economicu Europeu.
AMS hà nutatu chì cù l'appruvazioni, l'ultima cundizione precedente restante per chjude a transazzione hè avà cumprita.A cumpagnia aspetta cusì u pagamentu di u prezzu di l'offerta à i titulari di l'azzioni offerta è a chjusa di l'offerta di acquisizione u 9 di lugliu 2020. Dopu à a chiusura, ams detenerà 69% di tutte l'azzioni in Osram.
E duie cumpagnie anu unitu e forze è sò previste di diventà un capu glubale in u campu di l'optoelettronica di sensori.L'analisti anu dettu chì i rivenuti annuali di a cumpagnia cumminata sò previsti per ghjunghje à 5 miliardi d'euros.
Oghje, dopu avè ghjuntu à un accordu d'acquistu, AMS è Osram anu ottenutu formalmente l'appruvazioni regulatori incondizionati di a Cummissione Europea, chì hè ancu una fine tempurale di a più grande fusione in a storia austriaca.
Tempu di pubblicazione: Jul-10-2020