I prudutti elettronichi è elettrici venduti in EAEU devenu esse conformi à RoHS

Da u 1 di marzu di u 2020, i prudutti elettrici è elettronichi venduti in l'Unione Economica Eurasiatica di l'EAEU anu da passà a prucedura di valutazione di a conformità RoHS per dimustrà chì sò in cunfurmità cù u Regolamentu Tecnicu 037/2016 di l'EAEU nantu à a limitazione di l'usu di sustanzi periculosi in l'elettricità è l'elettricità. prudutti elettronichi.Regulamenti.

TR EAEU 037 stabilisce un requisitu per restringere l'usu di sustanzi periculosi in i prudutti chì circulanu in l'Unione Economica Eurasiatica (Russia, Bielorussia, Kazakistan, Armenia è Kirghizistan) (in seguitu chjamati "prodotti") per assicurà a libera circulazione di i prudutti in u paese. regione.

Sì sti prudutti anu ancu bisognu di cunfurmà cù altre rigulamenti tecnichi di l'Unione Doganale, sti prudutti anu da risponde à tutti i regulamenti tecnichi di l'Unione Doganale per entre in l'Unione Economica Eurasiatica.Significa chì dopu à 4 mesi, tutti i prudutti regulati da i regulamenti RoHS anu bisognu di ottene documenti di certificazione di conformità RoHS prima di entre in i mercati di i paesi EAEU.


Tempu di post: 11-Jan-2020