LightingEurope Release Nova etichetta energetica è regulazioni di l'illuminazione Eco-design

LightingEurope (Associazione Europea d'Illuminazione) vole à rinfurzà megliu i regulamenti di l'UE per impediscenu l'entrata di luminarii substandard in u mercatu.
LightingEurope hà dettu chì emetterà linee guida specifiche nantu à e novi regule di eco-design è di etichettatura energetica per l'illuminazione per aiutà l'industria.Hanu travagliatu strettamente cù i regulatori nantu à e lege è e linee guida, è queste guide si basanu nantu à a so sperienza è delineanu raccomandazioni nantu à cumu capisce queste regule.
LightingEurope hà dettu chì e novi direttive di cunfurmità è applicazione creanu novi opportunità per l'industria è i regulatori di u mercatu per travaglià inseme nantu à a prova di luminaria, chì hè critica per fà u prugressu in l'eliminazione di i prudutti chì ùn sò micca conformi nantu à u mercatu.
LightingEurope hà dumandatu più finanziamentu per l'implementazione per aiutà à creà un campu di ghjocu à u livellu trà i fornituri chì rispettanu a miriade di regule relative à i prudutti d'illuminazione è quelli chì ùn anu micca.TABELLA 1

LightingEurope hà dumandatu più finanziamentu per l'implementazione per aiutà à creà un campu di ghjocu à u livellu trà i fornituri chì rispettanu a miriade di regule relative à i prudutti d'illuminazione è quelli chì ùn anu micca.
L'urganizazione hà dettu in una dichjarazione à a fine di l'annu chì più deve esse fattu per assicurà a vigilazione di u mercatu più efficace."Prima, più risorse devenu esse attribuite à l'agenzii rispunsevuli di stu travagliu".
In più di a cooperazione cù i dipartimenti pertinenti, LightingEurope hà da sviluppà ancu una serie di linee guida in i mesi è anni à vene.


Tempu di Postu: Dec-19-2019